helgen??

I fredags så va det fest i Tibro av alla ställen ;)
Åkte så jag va där typ vid 5... Då gick jag & Sandra
till systemet... & sen gick vi å köpte lite mat för att
grunda lite ;) Sen vart det typ förfest hos Caroline =)
Så trevligt så!

Sen när vi väl kom till festen... bättre sent än aldrig =)
så inser vi att det é typ världens fjortisfest... Det första vi möter é en
tuggummituggande blondin som frågar hur gamla vi é....
vi svarar & hennes spontana uttryck blir "är ni SÅ gamla"
*hmmm*
Sen tog vi hand om en kräkandes liten tjej i badrummet....

Men trots att det va så ung medelålder hade vi jätte kul ;)

En liten nittonåring som limma på mig ;) hahaha Han fråga om han fick
pussa mig... & det enda han fick va på kinden hahaha =)
Sen Carolines kompis pojkväns kompis hade frågat Sandra om hon kunde
fixa ihop honom mé mig... hennes kommentar va "skulle inte tro det va?!"
Hahahahaha
Sen både han som hade festen OCH hans pappa.... *skumt*

Som sagt en väldigt konstig fest ;)
Sov över där ja.... & kl 10 på morgonen vkna jag till & ringde mamma så hon kunde hämta upp
mig på väg till skövde.... Stack utan å säga hej då haha ;)
Sen var det walk of shame genom Tibro i högklackat.... aj aj aj!

Sen när vi kom fram till skövde skulle mamma in på möte... då sov jag i bilen under tiden... i 1,5 timme =)
Tills dom kom å knacka på rutan för att jag hade låst bilen ;)
Sen bjöd mamma ut mig på lunch... fortfarande i gårdagens kläder.... ville inte gärna visa mig bland folk...
Men kom fram till att mat behövdes för att jag skulle må bättre ;)

Jaja kom väl hem till Karlsborg vid 15.... då va det bara & duscha & göra mig iordning...
Kl 19 hade jag en dejt ;)
Vi käkade tacos & kika på film... jättemysigt.... sov över där ;)
Får se om vi ska ses igen =)

Kom hem typ 13 eller nåt därifrån igår... sen åkte jag till skövde på filmmys... ;)

Sen på kvällen pratade jag mé min millidrutt.... *s*
Han skrev att han ville ses i veckan.... OM han hann.... jobbar kväll hela veckan...
Åh va jag vill!!!!! *håller tummarna* hoppas hoppas hoppas!!!!!
Han skrev även att jag den bästa han någonsin kysst *ler brett* Känns det fel å höra?!
NEJ!

Nä jösses, vakna av att Teres ringde.... ska väl försöka ta mig dit på nå konstigt sätt ;)
Vet dock inte hur..... men men det ordnar sig väl ;)
Ska försöka få i mig lite frukost.. ta en dusch... så får vi se va framtiden säger =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0