Dammit!

Lite ledsen idag...
Finns så jätte många supermysiga killar i mitt liv...
Men... Den som jag inte riktigt kan få... é den som jag vill ha mest!
Den enda jag verkligen vill ha!
När vi ses é han så go, omtänksam & underbar!
Men sen.... iskall... ignorerar mig...
Tills han känner ett sug... & självklart så kommer jag på en gång!
FAN!
É så sur på mig själv... Vet ju precis va det enda han vill é för nåt...
& ändå hoppas jag!
Sen jag blev singel har det verkligen bara varit han i mina tankar!
Visst jag har träffat en hel del... Men ingen kan slå honom!!!
Jag vill inget hellre än å bli hans :(

Ibörjan dejta ja för å glömma ex:et.... nu dejtar ja för å glömma Magnus...
Men det går fan inte! 
FAN FAN FAN  FAN FAN FAN  FAN FAN FAN
FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0