Trötter

Jag é så trött så jag mår illa!!!!!!

Idag/igår efter jobbet.... så åkte jag hem till Sandra en kortis & sov på hennes soffa typ en timme...
Sen stack ja iväg till barnmorskan på min regelbundna koll...
And it turns out I'm ok ;)
Hiv-testet tar ju iofs en vecka å få reda på provsvaren... Men, jag tror ju dock inte att jag har det då ;)

Sen åkte jag hem.... Kom i säng runt 12 kanske somna halv 1.
Vakna kvart i 8 på kvällen.... sen va det bara å duscha & sticka till jobbet igen.
Fy fan va jag behöver va ledig....
När jag går av detta passet é jag ledig i 2 nätter.... oj va jag ska göra lite då.
Ska försöka träffa Terés på onsdag.... träffa henne en kortis innan jobbet idag....
Saknar mina kompisar.... jobbar ju jämt så ja knappt hinner träffa dom! :(:(:(:(
Terés nämnde även det ikväll.... "Jenny jobbar jämt så man hinner aldrig träffa henne"
Det tog lite hårt faktiskt, blev lite ledsen.... & nu mår ja illa ovanpå det....
DAMN IT!!!!!

Sköterskan kom & gav mig order att bara vila & sova på min ledighet nu *skratt*
Hehe hon é gullig =)
Nä fy & blä.... Nu ska trötter jobba vidare!!!




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Då få du vila mycket :D

2010-07-20 @ 22:57:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0