Trädgårdsjazz

Jisses så varmt det va i Mickes lägenhet... 3:e våningen, 2 pers & 2 hundar i ett sovrum=döden!!!!
Vakna runt 7 på morgonen... &... ja det gick helt enkelt inte inte va i den värmen.... så jag gick över till livslyckan
& vänta på att syrran skulle komma hem från jobbet så hon kunde låsa upp.
Då gick ja äntligen å la mig i min lägenhet... 1:a våningen... 2 pers & 2 hundar i en hel lägenhet.. utspritt=helt okej i den här värmen ;)

Betydligt bättre än Mickes lägenhet iaf hehe ;)

Han ringde å väckte mig 14.30.... när han fråga om jag ville bada blev jag klarvaken *skratt*
Så det gick helt enkelt inte sova längre så vi tog mé oss Zäta & gick ner å mötte upp
Linda & Carol vid bottensjön... & BADA!!!!!!!! Helt underbart!!! Ville inte gå upp.... men men.
Tills slut va man ju tvungen... gick hem & gjorde mig iordning...
Sen va det trädgårdsjazz på Livslyckan.

Pappa & hans band & Brian Carrick spelade =)
Brian é ju helt grym & skitrolig =) Älskar när han hälsar "Hello Dolly" & en puss på kinden hehe.
Skönt å prata mé han så man får återuppta sin engelska igen... Inte ofta man snackar det längre...
Det kom Jättemycket folk =) Jätteroligt!

Men sen va jag tvungen å lämna festen & sticka till jobbet.... Snart jobbat klart...
1 natt till... sen é jag ledig i hela TVÅ nätter ;)

haha.... känns faktiskt som jag flyttat hit =) Jobbar JÄMT!!!

Ajja.... ett sista ryck sen blir det hem å natta!
Puss puss


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

låter som ni har det riktigt mysigt där nere :D hihi! sakna sakna sakna <3

2010-07-13 @ 09:48:35
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0