*hmm*

I onsdags.... Ja... hur ska jag sammanfatta det.... en roadtrip till linköping & tillbaka haha...
Va jag gjorde där... ja det undrar jag också nu i efterhand... jaja inte lyckat iaf =)
I torsdags, blev det lite sol & bad =) Gott det!
Sen på kvällen åkte jag till Daniel i skövde & hämta en tv...
Va vaken typ hela natten...

Kunde inte sova på dagen sen.... Anders kom en sväng... kolla in lägenheten...
Sen följde mé Linda till Stranden, där även carol & Marie va =)
Bada bada bada♥♥♥

Sen stack jag & Linda & käka.... & sen va det dags att åka vidare till.... JOBBET =)
haha fick bekräftat en gång till i natt att jag é här för mycket, sköterskans kommentar
när hon kom & kolla läget förut "Jobbar du jämt eller?"
Ja typ
... blev mitt svar ;)

Har typ för första gången i mitt liv druckit kaffe... försökte för några år sen... men då smaka det skit...
Inatt..... smaka inte så illa faktiskt =) druckit 2-3 koppar för att jag ska bli pigg....
Däremot é jag lite besviken på effekten på kaffe.... Själva idén mé Kaffe é väl att man ska bli pigg?
Känner mig inte piggare nu... *suck* jaja kommer väl lagom tills jag ska sova imorgon bitti =)

Nu é det bara 3 timmar kvar tills jag slutar... längtar efter min säng♥
Hoppas dom sista timmarna går fort nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0