I måndags efter jobbet... åkte jag hem till Sandra... sov en kvart ungefär,
sen ringde Caroline & sa att hon missat bussen & fråga om inte
jag kunde hämta henne i Tibro.... & jovisst självklart =)

Sen åkte vi direkt till Vete & Råg & mötte upp Anna, Sabina, Sandra, & Teres & James =)
Jätte go frukost!!!! Sen följde Sandra mé mig till vårdcentralen... för å kolla
upp en knöl i halsen... Men det va bara en svullen lymfkörtel... Men ont gjorde det!!!!

Sen åkte jag hem till Karlsborg & lämna bilen.... tjöta lite mé familjen... sen va det dags & göra sig iordning
för å åka in till skövde å möta upp Emmelie...
Höll på å somna i bilen... så direkt när ja kom till skövde gick vi till apoteket & köpte två vitamin drycker mé
Koffein i. plus koffeintabletter.
 
& sen gick vi till donken där jag köpte en stoooor cola =)
Sen va det dags för bio. Vi såg på Ecplise. Den va jätte bra, jag tycker dom bara blir bättre
& bättre ;)

Längtar tills nästa film kommer ;)

Dock förstördes typ halva filmen av att jag va så fruktansvärt kissenödig!
Satt & skaka i slutet.... sen så fort filmen va slut så SPRANG vi till toaletten =)

Sen gick vi till våra bilar, Emmelie åkte hem & jag träffa på Peter, stod & prata en stund & sen åkte vi
hem var till sig ;)

Tisdagen va lugn... bada lite & hade det gött....samma på onsdagen... då va jag även taxi
åt Anders som hade opererats.
Sen blev det Bad mé Carol & frida på kvällen ;)
Igår kväll gick ja påå jobba igen... andra natten nu.......
åh.. larm.. får fortsätta skriva senare ;)


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan morgon men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig (:

2010-07-10 @ 11:16:52
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0