:D

Jaha.... va har hänt då tro???
Daniel va här här i veckan... vi åkte runt å fota lite... hundarna bada i kanalen hahaha
Åkte till vaberget... till utsiktsplatsen där... oh jisses va mysigt det va där ;)
Ska tigga bilderna av min kära vän fotografen sen =)

I onsdags på kvällen så badade vi... först mé hundarna... & herregud va Zäta njuter! Han får bada nästan
varje dag nu hehehe =) Jagar svanar & andra farliga fåglar *uuuh* Men men'
bara han é nöjd så =)

Sen gick vi hem & lämna hundarna... sen gick jag Linda & Carol tillbaka & bada lite till =)
SÅ ljuvligt!!!!!! Vart t.o.m. lite nakenbad hahaha =)

Sen gick jag på i torsdags kväll & har snart gjort mina 4 nätter....
Efter jobbet idag ska jag hem till Sandra... sova en timme & sen ska vi träffas
hela gänget på Vete & Råg & käka frulle tillsammans =) Jättemysigt!!!
Anna har blivit jätte stor nu, det é så fint!!! =) Inte långt kvar till bebben ploppar ut =)

Sen i e.m. ska jag träffa Emmelie i skövde så ska vi gå å käka nånstans... sen blir det Eclipse på bio =)
Ser fram emot det =) Va ju faktiskt & såg två:an mé Emmelie också hehe =) ettan såg jag dock inte på bio...
utan hemma... Trodde att den skulle va jätte dålig... så jag drog ut på det i flera månader....
fanns på datorn men fanns ingen lust å se den....
sen en dag... fanns inget å kika på & jag tänkte "what the hell"
& så visa det sig att den va riktigt bra.... ja herrens vägar är.... ja vette fan va man säger? hehehe ;)

Nä nu jäklar larmar det tanter & vill ha hjälp här ;)
Ha det gott i värmen!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

nice! jag gilla den skarpt, längtar tills nästa film kommer! :) är allt bra med dig då gumman? var så länge sen vi pratade med varandra, har inte pratat i telefon på närmare två månader tror jag :O :/ saknar dig! puss puss

2010-07-06 @ 05:42:13
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

oj 19 nätter?! shit asså :O men det blir bra mycket pengar?! ;D är det heltid eller fast med bara nätter? jodå med oss är det väl helt ok, tråkigt att jobba heltid när man har en liten bebis som man måste lämna på dagis som hon hatar eller så ska man fixa barnvak hit och dit :( men på söndag fyller jag år iallafall så jag har något att se fram emot! kramis

2010-07-08 @ 05:27:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

oj ja men dåså, då klingar det fint i kassan när lönen kommer ;) hehe! saknar dig gumman! synd att du inte kunde komma på min födelsedag :( måste komma ner och hälsa på er, det blir ju aldrig av för det inte finns nå tid.. men jag ska styra upp det! puss

2010-07-09 @ 06:05:17
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0