Blixtar & Dunder




Magiska under!!!! Faktiskt hehe =) Jag vakna runt 3 idag av att det åska...
min första reaktion va njutning.... äntligen rensar det luften mé lite regn & åska...
Min andra reaktion va... "VAR É ZÄTA?"
Stackars Zäta é ju livrädd för åskan... Så jag ringde mamma som hade honom....
sa att han skaka som ett asplöv... & då kunde jag ju inte somna om... så jag gick ner.

Gav honom lugnande tabletter.... la en filt över mig o honom & höll om honom i typ en timme
innan han lugna ner sig!
Älsklingen!!!!
Sen när allt sluta va han lycklig igen & sprang & hälsa på gästerna & vifta på svansen =)

Trots allt regn & all åska så é det fortfarande klibbig luft ute,.... *suck*

Efter allt gick vi upp & la oss i min säng & sov en timme. Sen va det dags att fara till jobbet igen...
& ja.. here I am ;)

Men när jag går av detta passet é jag ledig 2 nätter... ska bli jätteskönt! Försöka plocka lite i lägenheten kanske? ;)

hehe ajja.... ska fortsätta svettas på jobbet nu ja ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0