*puh*

Nu äntligen blev det en lugn stund...
& nå vak va det ju inte tal om,....
Dom hade glömt att avboka mig.... men eftersom det é deras fel så stannar ja
hela natten & får betalt! =)
Har vart spring & hej å hå sen jag kom hit....
Men har ändå saknat mina tanter här *Ler* Dom é så goa så!!!!

Längtar lite efter min militär ;) Även om han inte é "min"
Men kan ändå inte riktigt sluta tänka på han.....
Vill ha vill ha!!!! ;)

Eller lillgrabben i nyköping? *s* han é ju bra mysig han mé =)
Haha svårt å välja tycker ja =)
Men måste man välja när man é singel?!

Det slog mig nyss att jag tror att jag fortfarande har mitt ex konto som lönekonto....
*gah* Måste till banken imorgon å ändra det... kul om mitt csn & min lön hamnar på hans konto?!
Nej nej nej... inte bra =)

Jahapp... om man skulle göra lite nytta kanske?
Eller njuta av att det faktiskt é lugnt en stund =)

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia

jenny, du kan ju alltid ha båda två eller? ;) haha! puss

2010-01-13 @ 11:11:34
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0