I just called to say, I love you

Hmmm vette fan hur vissa människor fungerar...
Man har träffats en gång..... & sen skickar dom meddelande att dom älskar en?
Visst kanske smickrande... eller patetiskt? Vet inte va jag ska tycka...
& det é inte bara en heller..... Nä jag tycker inte att man ska kasta ur såna ord när
det inte betyder nåt.

Men.... jisses så många fina grabbar det finns asså *s*
Och att dom vill ha mig?! *it's a wonderful life*

Skolan har börjat... va sjuk typ första veckan så ja missa en hel del där...
Men nu jäklar... =) Ska försöka sätta mig & läsa lite snart.....MÅSTE!!!

Planer för veckan.... skola skola skola....
Fredag ska ja till Lidköping å fika... *skrattar*
Sen ska ja antagligen sova över hos Maria.... & på lördag ska jag, Maria & Hanna
Ha en heldag i skövde, simma, bada bubbel, sola, bowla, käka middag... festa ;)

*längta*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0