:(

Precis fått svart på vitt att det aldrig kommer bli nå seriöst
mé min militär....
Han vill inte ha nå sånt eftersom han jobbar som han gör
& blir bortskickad lite hit å dit...
Men frågan é ju om jag hade velat ha en sånt förhållande?
Där pojkvännen ständigt é borta????

Tråkigt... men det é nog bra ;)
Får nog satsa på lillpojken i nyköping *skrattar*
Han é ju supergo så... inga problem ;)

Haft nån Jävulsk mensvärk idag.... feber å allt.... stackars mig.
Men det borde ha gått över till imorgon....
Ska hälsa på Hanna & Maria då....
Först Hanna, när ja åker igenom Skara....
Sen vidare till Lidköping för å hälsa på Maria... som fyllde 25 idag ;)
Måste hitta nå fin present =)

Jag fick ju världens finaste blomma när jag fyllde ;) Blev så jäääävla glad när
det kom blombud =) Hon gjorde hela min födelsedag!!!!!
Hon é en SÅ bra vän!!! Tycka om SÅ mycket *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0