2010

Jaha nä förlåt, 2 som klagat att jag inte skriver så ofta.... Måste göra det också =)
Även kommit på lite nytt som ja ska skriva i bloggen.... men det kommer senare =)

Nyårsafton då...
Vi va hos Anna & Lukas som bjöd på 3-rätters =)
Jätte gott allting & dom hade gjort jätte fint!!!
Väldigt lugnt & sansat =) Försökte spela spel men det gick inte haha

12-slaget va vi uppe på torget där det va.... explosioner.... farligt! usch.... onyktra fjortisar
verkar inte fatta att raketer ska gå uppåt.... idioter!
Förvånar mig inte nå om många blev skadade!
Vi gick därifrån rätt fort.... mötte upp dom andra i hamnen...
Gick in 2 sekunder på Grönköping.... men fy fan.
Nä Jag & Emmelie gick hem rätt tidigt =)

& hur går det på grabbfronten då.... haha ja herregud.... Först när ex:et gjorde slut trodde jag
att jag skulle dö... men det é ju faktiskt kul att va singel *Ler*
Har typ 2 grabbar som jag é lite småkär i.... den ena lite mer än den andra.,...
Men den andra... kan jag få mycket lättare än den ena.... Det é väl kanske därför den ena é mer önskvärd ;)
& den ena kan jag absolut inte få ur skallen......
MMmmmm is always on my mind. IDIOT *Ler*

har vart i göteborg några dagar..... va sådär kul... Va på bio å såg Avatar i 3D... den va grymt bra!!!!
Det trodde jag verkligen inte.

Va en sväng hos Teres igår... My bejby!!!! =)
Bytte lite julklappar & fika lite =) Så mysigt så.

Imorgon början skolan.... YES!! =) ser verkligen fram emot att få ett liv!!!
Bara boende som fattas!!! Ska ringa wennergrens imorgon igen...
men deras system é ju fucked up... inget kösystem what so ever.... endast först till kvarn som gäller...
ÅÅÅÅhhhh *grrrrrr*
Inte tycka om.

Kinell sa iofs att jag kunde få hyra ett rum i hans hus... ;)
Blir antagligen billigare.... plus att man slipper wennergrens =)
MEN då blir det ju pendlingskostnader istället... *hmmm*

Nä jösses! säppa ut hunden så han får kissa *Ler*
Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dig :( <3

2010-01-10 @ 19:31:47
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia

thx honey!! va snäll du är :) hoppas vi kan ses snart <3

2010-01-10 @ 20:13:06
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0