Wierd!!!

Shit va många märkliga typer det finns ;)
Det måste ju vara någon som driver mé mig?!

Har lagt in ett par stövlar på blocket....
Fick ett mess igår kväll.... där det stod "Hej Jenny, såg att du hade SÅ läckra stövlar, 
                                                         é det ok att sälja dom till en kille, Mvh Stefan"

& jag svara att jag inte bryr mig om det é en kille eller tjej som köper...
& sen fråga han efter mer kort med stövlarna på mig.... vilket inte kändes konstigt.
Man vill väl kanske se hur stöveln sitter på foten? & tog ju bara kort från knät
& neråt....

& så skrev han typ att dom va så läckra, att han vart kåt & hej å hå....
Fråga om han kunde få mer kort om han betala extra... om jag möjigtvis hade kläder till salu
& hej å hå?! SKUMT

Så antingen sitter nån hemma & skrattar läppen av sig just nu... eller så é det en mycket sjuk
person?! Tycker ändå att det é lite scary ja....

Prata mé en kompis om det igår... Pelle.... & han vart typ skitförbannad & fråga efter hans nummer
så skule han ringa upp & skrämma skiten ur personen.... nej tack ;)
Lika bra & bara ignorera f.o.m nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0