Torsdag

Jaha då kan man ju rätta till lite som inte stämmer i det
förra inlägget...
Va dubbelbokad på natten där.... så jag åkte hem.... fick 3 timmar betalt.
Hade fått stanna hela natten om jag vela.... men ... nej ;)

Sen skulle jag ju gått intro igår... men bilen va spårlöst försvunnen så jag fick
ringa till jobbet & boka om...

Så Idag & imorgon ska jag gå intro på kvällen...
På lördag ska jag gå intro på dagen ;)

Sen direkt efter jobbet åker jag till hjo... hämtar min bil (som äntligen är klar)
Hämtar Sandra & David... tar dom hit till karlsborg... äter lite... fixar iordning oss...
Innan vi ska på förfest hos Bea... & sen ska vi till Motorgårn på raggarfest =)
Nåt band från Danmark som kommer & tydligen nån slags årsträff så hoppas
att det blir lite folk ;) Kul ska det bli iaf ;)

Nu ska jag ta å käka lite frulle så ja får lite energi.... Det kan behövas!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

tack desamma babe! :D måste boka resa hit snart? :D

2010-02-11 @ 15:06:29
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej, ja jag får ju pengar den 26 och den 27.. får kolla upp tåg dårå för vi måste ses <3

2010-02-12 @ 09:08:44
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0