& så va det v19 igen :D

Va på ultraljud i måndags.... Oh fy fan va häftigt det va :D
Den gapa....sprattla... höll för öronen ♥♥♥

Har nästan inbillat mig att jag va skengravid... tills jag såg den :D
Men nu VET jag att det är ett litet mirakel inom mig!
En liten bebis... Som redan é så fruktansvärt efterlängtad & älskad!

Fick ett nytt BF-datum... fick backa några dagar =)
Så nu é min älskling beräknad den 12:e maj.

Gud va jag längtar!!!
Kom nu bebisen... Mamma & pappa längtar efter dig!!!!!!!! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

tack för kommentaren gumman, det är bara lite jobbigt här i mitt huvud.. det blir nog bättre sanrt hoppas jag! kramis

2010-12-16 @ 13:24:49
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0