God fortsättning!

Julafton va jättemysig... Vi gick upp, käka lite frulle... sen stack vi iväg mot Torslanda,
till Jimmys Farmor.
Vi va väl där runt halv 1... & direkt när vi kom va det mat! Jättegott *s*
Efter det va det lite tv-dags, julklappsutdelning... Johnnie va tomte hehe
Jimmy fick en laptop av mig... ja jag fick ju en bil av honom i förskott ;)
sen lite Kalle Anka & efter det körde vi julklappsleken... Massa småsaker på bordet...
så om man slog en etta eller sexa... då fick man ta ett palet. När alla paket på bordet va slut så öppnade vi dom & sen fortsatte leken... då när någon slog en etta eller sexa så fick man ta paket av någon annan :)
Det va iaf jätte kul, alla slogs om ett Uno & skumtomtar haha


Sen efter det så käka vi lite igen... kika på Karl bertil Johnssons Jul... & senare åkte vi därifrån.
Mellanlanda hemma hos Dennis (Jimmys pappa).
Där va även Jenny, Magnus & Angelica. Va där en sväng & sen åkte vi hem.

På juldagen såpacka vi in alla grejer i bilen... så skulle vi åka.... så fastna vi mé bilen...
Tog över en timme att få loss den *hua*
Sen åkte vi hem till Dennis... Där Ella va också =)
Käka lite julmackor & sen drog vi uppåt Karlsborg. Va framme på kvällen. & då va det dags för lite mera
julmat hehe.
& sen kom tomten så vart det lite mera julklappsutdelning.

På annandagen kom familjen Sjölin som vanligt :)
& som vanligt va det jätte trevligt... det tråkiga va väl bara att jag va tvungen att
åka till jobbet...
Men men... & idag har jag mest bara sovit.... & nu é jag på jobbet igen =)

Sammanfattningsvis så har det vart en riktigt bra jul :)
Känts riktigt bra att få fira den mé Jimmy & barnen!!!!! Om det nu é möjligt så känns det som jag älskar Jimmy mer å mer för varje dag som går... Han é så go!

Ska stanna i Karlsborg tills efter nyår... sen när vi kommer hem ska jag lägga in lite kort =)
Tog bl.a det första mag-kortet idag :D Syns verkligen nu hehe
Jajja... nu é det dags för lite påfyllning i magen!!!! Natti natti

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

låter som om att ni hade en bra jul :) nästa år kan jag lova att det är mysigare med en liten plugg ;P hihi! puss o kram

2010-12-28 @ 15:06:00
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

*plutt skulle det stå! :P

2010-12-28 @ 15:06:16
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0