Blev aldrig inlagd som tur é =) DET slapp jag...
däremot... skrev dom ut lergigan åt mig... ordinera mig MASSA vila & hej å hå.
Jo tack vart sängliggandes nästan hela veckan... *puh*

I Fredags kom Jimmy & Johnnie hit :D Inte för att jag va så trevlig å social...
låg i sängen största delen av dagen :(

Däremot i går..(lördag) så började jag dagen mé lite gröt... & tro det eller ej så
va jag uppe på benen HELA dagen =)
Kräktes inget... mådde bara lite småilla ibland... & va lite yr å så... men inget jämfört mé hur jag vart tidigare =)
Vi va på Julstämning på fästningen... Jättemysigt!
Inte för att jag orkade va där så jättelänge... men ändå =)



Sen åkte vi hem... käka lite å så....
Och sen åkte vi till pingstkyrkan där syrran hade julkonsert! Det va jättefint =)
Fika efteråt.... & sen hem.... där alla börja parta till det... förutom jag ;)
Somna relativt tidigt...

Idag... Har bara hunnit käka frulle.... så va jag tvungen å gå å lägga mig en stund... & nu sitter jag här =)
Ska strax försöka packa mina grejer... & sen dra... HEM till västerlanda =) Haha känns väääldigt ovant å kalla västerlanda för hem.... men men =)
Imorgon ska vi på Ultraljud ♥♥♥ jättenervös & spänd hehe
Längtar tills jag får se min plutt :D

Btw... vägde mig igår..... har gått ner 15 kilo sen jag blev gravid :) *wohoo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0