Bara hälften kvar ♥

Bara & bara *s* känns som det é jättelänge kvar :)
Mår lite bättre nu... kräktes i förrgår... men det va för att jag inte hade sovit nåt...
Märker verkligen hur det hör ihop mé sömnen... Får jag inte sova som jag vill mår jag inte lika bra...
Inne på min 4:e natt... & det tar på mig... mådde bättre innan jag gick på i onsdags...
Men men... efter denna natten har jag bara 4 nätterkvar på mitt schema...
KAN inte fortsätta jobba natt, att vara vaken typ 12 timmar funkar inte längre... tvärkört :)

& jag måste ju faktiskt tänkte på bebben i magen... Mår inte mamma bra, mår inte bebben bra.
Nä får börja lyssna på alla som säger att jag måste ta hand om mig, skämma bort mig själv
& bara ta det lugnt.
Hur jag ska lösa det ekonomiskt får jag lösa på nåt sätt... jobba kortpass på dagen kanske?!

Fick en bok av mamma igår... "När livet växer"

& i den står det hela tiden att man ska skämma bort sig själv, ta långa bad, sova, vila...
"Varför stå när man kan sitta, & varför sitta när man kan ligga???"
är nog ett råd jag måste ta till mig!!!

När jag é still, så känner jag bebben i magen, nästan varje dag nu *Ler*
Det é så häftigt!!! Åh Jag längtar så otrooooligt mycket efter att få hålla min bebis ♥

Jobbar ju som sagt min 4:e natt... imorgon bitti går jag av... då blir det hem till Karlsborg, sova en sväng,
& så småningom åka "hem" till västerlanda & träffa min bättre hälft igen ♥♥♥
Saknar honom så otroligt mycket när jag inte hos honom.
Älskar dig Jimmy!!!

Nu ska vi strax fika här på jobbet... slänga i mig en macka mé Tartex *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0