I've died and gone to heaven, and now I have to leave it :(

Hihi tror minsan jag lyckats vinna både Jimmys & Johnnies hjärtan =)
Igår när Jimmy hämta Johnnie i skolan hade Johnnie frågat om jag va hemma.... Johnnie blev
glad & fråga hur länge jag skulle stanna.... så sa Jimmys att jag skulle åka hem idag...
& Johnnies svar på det va VARFÖR, kan hon inte stanna? ♥

Sen när dom kom hem så åkte jag & Jimmy å handla medans Johnnie spela tv-spel.
När vi kom hem insåg vi att  vi hade glömt ägg... Så när Jimmy skulle åka iväg till
grannen för å hämta ägg kom Johnnie & fråga sin far, "Men hon kan väl stanna här?"

& senare på kvällen satt jag i vardagsrummet så kom han å fråga om inte jag ville sitta mé honom
när han spela, så frågade jag varför han ville det... så sa han "För att jag tycker om att ha dig där"
GULLEPLUTT =)


& Jimmy é ju helt UNDERBAR!!!!!!♥♥♥
Vill inte åka hem :(
Men idag ska vi käka hos hans pappa & massa medlemmar i raggarklubben... *gah* läskigt ;)
Sen åker jag hem mé tåget ikväll *gråt*
Kommer sakna honom nåt enormt mycket!!!!!!!
& han skrev till mig förut..
"Usch va jobbigt att tänka på att du ska hem igen ;) Kommer ju sakna ihjäl mig ;) Puss puss"
Kär..... é ett lite för starkt ord kanske.... men defenitivt NYKÄR ;)
Går bara runt å ler hela tiden & mår GRYMT bra ;) Nu ska jag väl hänga lite tvätt & fixa disken så det é fint
när pojkarna kommer hem ;)

Va tvungen å ta samma bild igen hihi =)

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ååååh jag är så glad för din skull gumman! cvad roligt för dig <3

2010-08-26 @ 11:46:07
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0