En veckas semester...

Har jag precis haft ;) Hade ju planerat in massa vila....
Men ICKE!!!! Gick av på måndag morgonen...
*hmmm* måste tänka lite va har jag gjort? =)

Peter kom å väckte mig på e.m. =) Hehe rolig överaskning =)
Tisdagen... då tror jag bestämt att vi va inne hos Carol & Sanne...
Drack lite vin & tjöta...
Låste mig ute... fick stanna där till tidigt på morgonen.
Alla gick & la sig relativt tidigt förutom jag & Sanne... Hon satt uppe tills
min port öppna sig så jag kunde gå hem till mig & lägga mig haha

Sov ytterst få timmar.... hjälpte till & städa lite på livslyckan... & sen tog jag bilen till lidköping.
Hälsa på Ronny en kortis innan jag åkte till Maria & John.
Vi börja förfesta & göra oss iordning.... sen drog vi till Strand.
Stod på listan så ja slapp betala inträde... sen gick vi fram till scenen... & direkt fick man en öl & en shot av John.
Sen drack vi gratis hela kvällen =) Hade skitkul.... tjöta, dansa.... Hade måttligt ont i fötterna dagen efter.
Åkte inte hem förrän 8 på kvällen på torsdagen.... & då va man ju skittrött.... så det va bara & gå å lägga sig =)

Sen på fredagen... Gick jag upp aaaas tidigt... fråga mig inte varför....
Va uppe hela dagen typ.... Sen på kvällen skulle jag skjutsa Linda till jobbet.... va helt inställd på att gå å
lägga mig efter det.... men så fick jag nå jävla ryck & messa Teres....
& vips så va man påväg till Hjo för å parta lite ;)
Eller ja.... lite & lite..... vart väl bra jävla kalas ;) hehehe hade fruktansvärt roligt =)
Mycket folk & perfekt stämning ;)

Dock kom mitt ex:s nuvarande flickvän fram till mig & ville "prata" hahaha
Fruktansvärt obekväm situation.
Jag vill ju inte bli inblandad i deras bråk... Så jag höll käft & sa ingenting... Däremot börja Terés
käfta emot & sa allt hon tyckte om honom.... vilket inte é positiva saker hahaha
Han såg att vi stod & prata & gick förbi skiiitförbannad.... hahaha & jag har inte ens sagt nåt... va fan jag vill som
sagt inte bli inblandad i deras jävla tjaffs *skratt*
Så é det att bo en småstad ;)

På vägen hem sen ringde vi upp flera i min telefonbok & sjöng för hahaha
vilket jag fick höra dagen efter.... hahaha lagom pinsamt... menmen det bjuder vi på ;)
Sov över hos Terés.... dagen efter... alltså igår... lördag... åkte jag hem..... sov några timmar,.... duscha & gjorde mig iordning & sen åkte jag, mamma & pappa till Hjo... igen ;)
Åkte mé S/S Trafik... som pappa hade en spelning på så vi fick åka mé gratis =)
Va oerhört trevligt.... tycker om jazz mer & mer ;)

På båten... messa jag mé Sandra.... sluta mé att när båten kom i land så stack jag iväg till Sandra... va där 5 minuter sen va första cidern öppnad ;) Heheh sminka & gjorde oss iordning för en vända på Grönköping igen ;)
Va dock inte lika mycket folk... men vi hade kul ändå.... Idag sov vi till typ 6 på kvällen..... då gjorde vi oss
iordning, stack iväg å åt & en kortis till Anna.... & sen va det dags för jobbet igen =)
& Nu é jag här ;)

ÅH... btw.... Zäta har flyttat ut till korsberga några veckor nu... Dixie löper & vi hoppas på valpar ;)
Saknar dock min bubbe nå fruktansvärt... så tomt & tyst & tråkigt :(
Men jag vet ju att han har det bra där på landet.... får springa som han vill & bada & leka mé kossorna =)

Tänkte att jag ska sätta in lite kort här imorgon när jag é vid min egna dator.... ;)
Nu får jag väl försöka jobba lite =)
G'natt alla trötta ;)


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

SAKNAAAAAAAAAAAAAAAAA! <3

2010-08-02 @ 06:05:32
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

klart hon kan tvätta ;) haha! iallafall plocka ur och i ;P allt bra då babe? jag älskar converse, det är ju så snyggt.. då kan ju vi matcha ;) hihi puss!

2010-08-05 @ 06:14:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0