Picknik

Dålig på att uppdatera å skriva här... jag veeeet =)

I början på förra veckan så hade jag & Teres picknik
på strandpromenaden i Hjo... Jättemysigt ;)
Satt där typ en timma.... blev lite kallt efter en stund ;)



Sen i fredags åkte jag & Emelie & Maria Till falköping till grabbarna
& festa.
Det vart riktigt lyckat & väldigt spontant.
Hehe 21.50 bestämde vi att vi skulle dit.... & då hade jag inte duschat eller nåt ;)
Men lyckades va där till 23.30 ungefär ;)
Kör man som en galning går allt.... så ca tolv fick ja börja dricka... eftersom jag hade kört haha
& när vi kom till Dagnys möts vi av ett bort FULLT mé öl ;) till oss *Ler*
Sen efterfest & så sov jag över hos Daniel... Dagen efter bjöd han på pizza & sen åkte jag förbi
Maria & hämta upp Emelie som skulle mé hem till Hjo ;)




På lördagen när jag väl kommit hem... så va det typ bara & duscha & göra sig iordning...
Så drog jag & Linda på Bio i skövde... såg Shutter Island... riktigt bra... & läskig ;)
Rekommenderas =)


I måndags så bytte Anders däck på bilen åt mig... Tack & bock...
sen satt ja i solen nästan hela dagen & läste en bok...

Grymt spännande =)

I tisdags va ja hos Jonas på filmkväll.... såg avatar.. igen ;) Fortfarande bra *s*
& igår så städa ja lite.... va hos Anders en sväng & lyssna på fjortispop haha =)
Nostalgiiiiiiiii ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0