wohooo

Äntligen har dom kommit å börjat fixa iordning i hallen =)
Dom har bara spacklat idag.... men dom har iaf kommit igång...
Dom kommer imorgon & spacklar lite till & Målar taket....
& på onsdag sätter dom tapeterna ;) HÄRLIGT!!!!!!!

Nu é det bara resten av Lägenheten kvar =)
Sovrummet ska vi försöka ge oss på själva.... fått tapeter av
Gavlegårdarna.... HJÄLP..... Uffe sa att vi skulle klara det.... så jag gick
in å beställde tapeter.... nu visar det sig att varken han eller jag nånsin tapetserat förut....
HJÄLP HJÄLP HJÄLP!!!!!!


Pajalagröten..... *eeh* inte särskilt god..... Men som Uffe alltid gör så lagar han mat för ett helt år framåt....
Så nu har vi storkastrullen full mé pajalagröt....
Jobbat inatt.... somna kanske 8 imorse..... kl ringde 11 =) nu ska jag snart till skolan....
och förhoppningsvis få tillbaka provet.... *nervös*

Sen ska jag försöka schemalägga mitt liv, mé träning, kör, skola o.s.v. Nu jävlar ska jag bli diciplinerad!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Hur är det?

Du/Ni kommer att klara av tapetseringen galant, det vet jag :)

Hihi.. lycka till!

Kramar, Katja.

2009-09-14 @ 13:08:46
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Maria Frölin

det låter som det rullar på i en väldig fart med allt däruppe =D lycka till med plugg och allt. miss ya!

2009-09-15 @ 15:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0