Sthlm by train....

Jovisst.... aldrig att jag tar bilen till Sthlm igen.... never ever....
Nä den gången blir det tåg ;) haha, bra längesen jag valde det färdsättet =)
Så det blir nog spännande *skrattar*

Håller på å försöker göra mig lite vacker ;)
Nyfärgad i håret, nyplockade ögonbryn, nyrakade ben *s* Frächt =)
Nu é det bara lite spackel som fattas =)

Fick ju määäängder av ögonskuggor av Elin när hon va här.... Så jag har ju lite att välja emellan....
Igår vart det grönt.... *hmmm* nä fantasin kommer så fort jag lyfter penceln =)

Skor då.... ska jag köra på bekvämt,... eller snyggt?
Har tyvärr inga som besitter båda dessa egenskaper.... Trist som jag é kommer jag säkert köra på bekvämt.....
Jag kommer säkert ha långa byxor som täcker dom *haha*

Ska bli kul att åka till sthlm faktiskt, träffa mormor, gå på stan..... gå å se SÅ SKA DET LÅTA ;)
Gammal som man börjar bli så tycker jag om det programmet =)
Hoppas bara det é några bra artister! Fast som sagt Settman kommer ju va där =) Det é viktigast *haha*

Ska göra iordning ett par mackor på tåget.... så man inte svälter det första man gör... det vore ju hemskt tråkigt!

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas ni har kul i stockholm gumman!! :D

2009-09-02 @ 10:27:45
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag trivs superbra med att åka tåg, gillar det färdmedlet supermycket, man ser bra, kan sova under tiden, stora säten, det finns mat ombord och så går det lagom snabbt, sällan några köer osv. Bara fördelar! hihi För tänkt allt vad som kan hända när man tar bilen....

2009-09-02 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0