Sovmorgon

Ja herreguud va skönt =) drömde dock väldigt skumma drömmar om min lärare?
*försöker skaka bort bilderna ur mitt huvud*
oooäää :(

Va nog lite trött tror jag... somnade i Uffes knä i soffan.... vakna upp helt borta & krokig i ryggen.... & gick å däcka i sängen.... när Uffe kom till sängen har jag ingen aning om.... märkte inte det ens....
& så vakna jag till vid 9 då PFV ringde å fråga om jag kan jobba på lördag... DELAD TUR..... NEJ =)
Jag sa att jag kunde ta halva... =) så jag jobbar 7-11 =)


Uffes examen då... nu verkar det ha löst sig honom....
det enda han har kvar för att få en examen é en HALV tenta..... å läraren vägrar ju att samarbeta...
Men nu ringde Uffe dom som fixar examen.... & nu verkar det som att han kan få ett intyg av dom....som visar att han inte är studerande... så att han kan anmäla sig som arbetslös och få stämpla.
& så kan han få ut sin examen nån gång nästa år... tentan måste han skriva i januari.


O jag ska provsjunga för symfonikören imorgon.... Jätte nervös! Speciellt när Uffe inte tycker att jag é särskilt bra.... Får försöka få det ur huvet så självförtroendet kommer tillbaka...
Har ju sjungit i kör förut så jag vet ju att jag duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0