Så styrs Sverige!

Haha det é va jag har suttit mé idag....
prov på fredag..... ska försöka redogöra vad riksdagen & regeringen gör...
& allt annat som rör sverige... länsstyrelse, statsförvaltning... *suck*
Alldeles för mycket....
Borde sitta mé svenska också.
& MATTE......

Påtal om Matte..... så ska jag snart gåt ill skolan & räkna matte....
Ska få tillbaka provet som vi skrev förra veckan.... Som inte gick bra.... vill inte ha tillbaka det!

Imorgon har jag prov i Datakunskap... word & sånt =)


På fredag kommer hela familjen hit också ;)
Mamma, Pappa, Linda, Johan, Dixie & Lilja..... *haha*
Snacka om fullt hus... =)

Försöker lösa hur alla ska sova.... 2 st får ju plats i soffan.... Ska försöka låna en dubbel luftmadrass
som typ mamma & pappa kan sova på?!
Sen ska jag försöka komma på va vi ska göra....

Hemlingby 1 dag funderar jag på.... lite utflykt... grilla & promenera mé vovvarna kanske
ÅH va mysigt det låter!
Bio???
Bowla???

Monopol hos Emma kanske? *skrattar* Lär Emma uppskatta att jag drar dit 6 pers & 3 hundar *ler*

Hjälp.... jag vet inte ja =) & så ska man handla massor... ;) Kaffe bl.a *s*
Det é ju något som aldrig finns hemma =)
Har ju köpt kaffebryggare för deras skull så =)

*hmm* jaja ska väl försöka klä mig för att ge mig ut i höstmörkret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0