Pajalagröt...

Dålig på att skriva märker ja.....

Provet i samhäll...... gick sådär... glad om jag får godkänt!
Va aldrig på nån Bio.... jobb & grejer kom emellan....
Sitter vak hos en tant hela helgen.... Igår fick jag sjunga henne till sömns ;)

Ett prov & en "skrivning" nästa vecka..... *suck*

Va hos dietisten i går.... Hon va inte riktigt så fördömande & idiotförklarande som jag trott..... även om vissa kommentarer flög fram.......
Den enda som läkarn har rekommenderat att jag skulle träffa som jag tycker om é Kuratorn.... Hon va jätte trevlig!!!

Men iaf..... dietisten rekommenderade pajalagröt till frukost.... som vi lagt i blöt & ska pröva imorgon bitti...
Värt ett försök iaf... den kanske é jätte god =)

Sen efter dietistbesöket kom Emma & Jullan & hämta oss.... (Mig, Uffe & Zäta) & så stack vi till Hemlingby där min skola hade friluftsdag ;) haha va lite mysigt, vi kom lagom till talangtävlingen =)

Hämtat min telefon idag... äntligen!!! Äntligen färgskärm & polyfona ringsignaler *skrattar*
Eller polyfantiska som jag först trodde att det hette =)

Nä.... men så atte...... nu läre jag väl göra iordning mig..... pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0