OJ oj oj

massa kommentarer på förra inlägget... Inte van vid det... mest Emma som brukar kommentera ;)
Trodde nästan att det bara va hon som läste ;)
Men ... där ser man =) Glad överaskning iaf!!!

Vattengympan va jätte skön.... gjorde några magövningar som va jäkligt jobbiga... men det va
samtidigt skönt... Hoppas nästan på träningsvärk imorgon så jag vet att jag gjort någon nytta ;)

Va dock lite optimistisk mé tiden imorse.... 8.20 stod jag fortfarande i omklädningsrummet på fjärran....
8.30 började datorprovet.... *aaaahhhhh*

Men kom ändå bara 5 minuter försent ;) Dagen började riktigt bra ;)
& provet då.... alltså shit.. känns som att om jag INTE klarade det.... då tvivlar jag seriöst på
att jag nånsin kan lära mig någonting... Så enkelt som det kändes =)
Men då tänker jag att det måste varit nåt jag inte fattat eftersom det va så enkelt?
Eller så tror bara läraren att vi faktiskt é så dumma.... Jag menar... hon håller ju fortfarande på mé
DISKETTER...

T.o.m min kusin sa det igår... som går 1:an på gymnasiet... jag fråga han om dom också hade disketter på sin datorkunskap... Till svar fick ja:

"Näää alltså é inte det lite väl omodernt, eller é det bara jag som tycker det"

Lite lagom kaxigt sådär... ;)
Fick t.o.m. förklara att det att det inte jag som é från stenåldern utan våran lärare som nästan é 180...
Då fick jag tillbaka respekten... tror ja? ;)

Iaf.... sen samhäll.... flamsa.... fick lite gjort iaf.... Läraren kom in på dialekter så då prata vi om det typ 1/2 timme *s*
Sen lunch & sen Religion.... Håller på mé Judendom just nu....
Religion é nog lektionen som jag tycker é mest intressant.... FAKTISKT =)

NU.... é jag så trött...... vet inte riktigt va jag ska göra, plugga, sova..... umgås? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0