Ny frissa?

Jo men visst.... har tagit det tunga beslutet att majoriteten av mina hårstån ska försvinna....
Håret é så slitet så jag börjar nästan gråta när jag känner på det.... måste klippa kort....
Egentligen så stör det mig inte, för jag tycker det finns många korta frisyrer som é fina....
Det som stör mig é däremot att pojkvännen tycker att det é fult mé kort hår....
Letar och försöker hitta en frisyr som han "godkänner" men ingenting duger!!!!!!

Iofs ska jag inte bry mig, utan göra det som känns bäst för mig,
men det é klart jag bryr mig... Jag vill ju att han ska tycka att jag é fin....
Men men får väl hitta nåt jag gillar...... & köpa peruk för hans skull?!





Det lutar mest åt Beckhams frilla ;) Men huaaa... svårt tycker jag!



Åh ska provsjunga för symfonikören här i Gävle....
Fixat tid för provsjungning... *gah* NERVÖS
Men vore så jätte kul att börja sjunga i kör igen =)
Wish me luck!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

jenny klipp dig som beckham!! så ruskigt snyggt ;D



lycka till med kören btw :D

2009-09-15 @ 00:28:24
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0