My weekend...

Ja i fredags va jag ju o shoppa lite =)
Hittade äntligen raggsockor *s* Har längtat efter det sen mina förra gick sönder!
Sommar som vinter, jag ÄLSKAR RAGGSOCKOR!!!!!!

Haha köpte även lite smink, & kläder...  *s*

Åkte sen hem... & haha sen åkte jag till Emma & kika på idol...
& sen hem för att försöka sova....
Igår jobbade jag 7-11.30.... sen hem, käka..... & somna! Va så jääääkla trött =)

Sen på kvällen så åkte vi en sväng till Uffes kompis Robin som fyllde år.
Va väl trevligt men vart ju lite utanför när man själv va nykter.... *hmm*

Så jag å Uffe åkte därifrån vid 23 ungefär... åkte å käka... & sen hem & kika på film...
The Proposal! JÄTTE BRA! Ja gillar ju Sandra Bullock så ;)

Nu ska jag försöka äta lite & så blir det kör-rep i e.m för första gången.... lite nervös faktiskt! =)

Kommentarer
Postat av: emma

tråkigt att jag var så trött igår babe, såg verkligen fram emot att träffa dig ju :'/

2009-09-27 @ 21:57:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0