Monopoly!

Stack till Emma.... fick rostade smörgåsar mé te..... *mums*
sen kom Nattis, då började första omgången av monopol =)
JAG VANN ;) brukar ju förlora så jag förtjäna det ;).... tycker jag iaf =)

Sen bjöd Emma på ungsfalu mé potatismos ;)

& sen drog andra omgången igång.... då vann jag inte... =)
Attans =)

Ska snart gå o lägga mig... ska ju upp snart.... till skolan....
& få tillbaka religionsprovet.... :S
efter skolan ska jag plugga lite till.....
Och på onsdag med.... så jag kommer ikapp.....
sen ska Emma, Robin & julia komma hit på kvällen (fortfarande onsdag) ;)
käka lite & kanske kika på nån film.... =) Mysmys... men NU lär jag sova! 

Kommentarer
Postat av: emma

2009-09-22 @ 09:49:35
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

va faaan :O det blev ingen text i förra..



tack för igår, supertrevligt!!

lägntar till onsdag ;) PUSS!

2009-09-22 @ 09:51:10
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0