Gudmor

Idag ska Julia döpas =) Jag ska bli Gudmor =) eller ja Fadder heter det väl "nuförtiden"
Har en finfin klänning som jag ska ha på mig.... långt hår har jag helt plötsligt fått över natten också ;)

Men så frktansvärt irriterande, har beställt världens finaste dop-present.... Men den é försenad....
Mailade dom & den kommer på tisdag :(

Så nu måste jag åka & fixa något annat...... måste ju komma mé något :(





Så ska det låta va iaf jätte kul ;) Settman is THA GOD!!!!! *s*
& han som va publikansvarig... så jävla rolig! =)
0708553283 haha han gav alla sitt nummer också...... han att han ville spendera julen mé NÅGON det här året ;)
Hahahahahaha =)

Sov över hos Marie, va kul att träffa henne igen =) Hade nästan glömt hur mysig hon é =)
Tack för att vi fick sova hos dig! Soffan va jätte skön ;)

Träffade mormor också.... lite jobbigt va det.... deté ju inte mormor längre, hon känner inte igen oss alls.....
Men hon verkade ju va glad å må bra själv iaf... va bara jobbigt för oss.....

Gick även på stan en sväng, & käka gott, innan det va hemgång....
Sen har jag träffat Emma & Julia.... torsdag, fredag =) haha
Emma é den bästaste! Glad att du é min vän!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en superlyckad stockholmsresa, trots att mormor inte var sig lik :( Gött med dop dock, inte varje dag du blir gudmor ;-D

2009-09-05 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0