Frikort

Ja nu har jag vart hos doktorn så mycket så nu har
jag frikort fram till juli nästa år =) Gott det!
Gillar Sveriges sjukvårdssystem!

Va först hos sjukgymnasten där jag fick göra lite
skriftliga test samt så fick jag GÅ på tid....
Vilket innebar att jag fick gå en sträcka som dom hade mätit ut i korridoren
där fram & tillbaka som många gången som möjlligt på 6 min.

Sen åkte vi till arbetsförmedlingen & skrev in Uffe som arbetslös...
Efter det åkte vi hem, tog en promenad mé Zäta
& käka lunch.... lax- & kräftpaj *mmmmm* GOTT!

Sen åkte vi till dietisten.... & sen till Hälsosamordnaren....
Så jösses..... känns som man gått sjukhuset runt ;)

Men har iaf fått remiss till vattengympa på Södertull... Ska bli jätte kul
det börjar på fredag =) & gratis blir det eftersom jag har frikort =)

Imorgon ska jag på vattengympa igen... fast på Fjärran....  blir sammanlagt 4 ggr i veckan =)
2 på S-tull
2 på Fjärran

Kommer nog kunna ordna till sig det här!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

åhh tack.. =)men ja kan lova att de är fotografens förtjänst.. hon är så duktig.. =)

2009-09-30 @ 21:21:08
URL: http://emmszan.blogg.se/
Postat av: emma

gud va hurtig du är jenny, 4 dagar i veckan på vattengympa :D gud va skönt!

2009-10-01 @ 13:26:03
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

gud va duktig du är.. =) kommer att gå toppen det här..

2009-10-01 @ 19:59:13
URL: http://emmszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0