My life...

Haha Igår... shiiit det va verkligen fullt upp heeeela dagen....
*puh*
Började mé studiebesök på ericsson..... jag hämtade upp Vivana
på Nordost & poppade vidare till Ericsson, där vi fick varsin "bricka"
för att sen lyssna på Ericssons historia.... =)

Sen skjutsade jag ett gäng brudar till skolan & åkte hem å käka lunch....
Sen åkte jag till kuratorn....& direkt därifrån till Bomhus för att fixa naglarna
Mina Naglar

Sen direkt därifrån till Konserthuset för att provsjunga för symfonikören...
Lite skakis va jag.
MEN DET GICK
Jag é nu medlem i symfonikören i Gävle.
Första övningen é på söndag.... Det enda jag behöver göra é att plugga lite musikteori...
Lära mig läsa noter, halvtoner & hej å hå ;)
Men kul ska det bli... syster får hjälpa mig!

Jaja & sen direkt därifrån till svenska lektion.... FLUM FLUM FLUM!!!!!
& sen hem, åka & handla lite mat, laga mat...... Sen kom ronnie vid 22.30 ungefär... då skulle vi käka, kika på idol, & sen kika vi på film...... Klockan gick & gick.... blev jätte trött.... Trevligt va det absolut.... men oj oj oj så trött jag va =)

Gick upp 7 i morse & såg till att Ronnie iaf fick nåt i magen innan han åkte hem till Dalarna =)
Sen somna jag om typ 1 timma.... innan jag skulle upp & gå till skolan...

haft en lektion.... har betalat alla räkningar! SKÖNT som F*N att det é klart!
Nu ska jag käka lite.....

senare ska jag följa mé Emma till Valbo mé hennes brorsdotter & Julia självklart.
Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0