Demokrati & Diktatur

*suck* Ja ska plugga inför prov.....
Komma på fördelar med diktatur???
HUR LÄTT É DET DÅ?

har 1 fördel..... som faktiskt é bra, men lär ha 3 till..... *suck*
Jag ska även redogöra vad Europaparlamentet, ministerrådet & EU_kommisionen sysslar med.... & VARFÖR.
de é dom två långfrågorna, sen ska jag även kunna allt annat också ;)
Om valdemokrati & Representativ demokrati, direkt, indirekt demokrati...... 

Politiska ideologier.... massa olika ismer....
Varför kan jag inte va intresserad.....
Den här kunskapen har man ju faktiskt nytta av.... på riktigt =) Inte bara massa tjafs man måste lära sig för att bli godkänd....




Dopet va jätte fint =) Prästen verkade lite stressad, men det va fint iaf! =)
Snodde en bild från Emmas blogg =) Eftersom mina bilder é så långt ifrån.....
Sorry Emma.


Dom hade gjort mängder mé god smörgåstårta..... *mmm*
& Emma hade dekorerat & gjort det jättefint!

Idag har jag vart å fixat naglarna =) Äntligen é dom fina igen =)
Ljuslila glitter toppar vart det =) Kort kommer när ork infinner sig ;)
Nä herregud, nu lär jag plugga plugga plugga!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0