*trött*

Sick and tired of this shit now!
det va den längsta mest envisa förkylning!!!!!!!
kan jag inte få va frisk nu!!??

Men tack vare att Uffe va å köpte halva apoteket igår så
känner jag mig faktiskt på bättringsvägen....
Måtte ja va frisk till på måndag!!! Kan inte missa mer skola nu!



Sitter å funderar hur jag ska göra mé mina hjo visiter...
Hade ju planerat att åka ner över lovet... men Teres son ska döpas helgen EFTER...
så det betyder att jag skulle behöva åka fram & tillbaka.... & fram & tillbaka igen....
& jag tror inte jag har råd mé det.... På nåt sätt måste jag ju lösa det....
Tatueringen é ju bokad på lovet.... i Hjo....
Men kan ju inte missa när en av mina bästa kompisar ska döpa sitt barn?!
Varför i hela friden kan jag inte va stenrik????
Men åker jag bara till hennes dop så måste jag åka dit på lördagen & hem på måndagen....
Alltså en väldigt kort visit....
& skulle jag åka på lovet kan jag åka på fredagen innan lovet & åka hem på söndagen....
alltså fre, lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre, lör & sön........
mot lör, sön, mån.


Men som det verkar nu får jag avboka tatueringen & åka till dopet.... För det vill jag verkligen inte missa!
Mmmmm jobbigt det här :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0