La Familja ;)

JAA!!!

Idag kommer Mamma, Pappa, Syster & Bror & självklart Linja och Dixie...
Dom har ju adrig vart här.... & sett lägenheten så det ska bli kul ;)
Synd att man inte hade fått allt klart & omtapetserat bara....
Men hoppas att allt ska bli klart innan jul iaf?!

Måste städa & fixa innan dom kommer.... & handla så det finns nån slags
mat at bjuda på =)

Ett break blir det i mitten.... då jag ska på vattengympan på S-tull för första gången....
Kul ska det bli =)

& så ska jag hämta en luftmadrass hos Emma så familjen har nånstans att sova ;)
Nu tänkte jag försöka göra lite läxor..... SKOJ!



Zäta ligger här brevid på soffan och sover för fullt.... ;)
Gogrisen é helt slut sen igår då Uffe & Tommy va ute & cykla & gick mé han
i flera timmar *s*
Att man kan älska någon så mycket som jag älskar våran Zäta-bubbe!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0