trött

shit va trött jag e... Föregående natt va det ju inte mycket sömn precis... O lite för mycket vin :) o så har jag typ kört bil hela dagen... O inte sovit något på dagen heller... O nu sitter jag på jobbet o tror seriöst att jag svimmar snart... Ögonen går i kors... Längtar tills jag får sova! Ska sätta telefonen på ljudlös o sova hela hela dagen! Sen jobbar jag ju 2 nätter till. Zäta är hos johan o dixie. Kände att det va bäst när jag ändå ska jobba :( skönt o jobba iofs... Men som sagt... Lite sömn hade ju inte skadat!

Kommentarer
Postat av: Maria F

Hoppas du hade skoj med J :) Slå en pling när du är pigg och berätta allt, haha. Krrrraaaaammmm

2009-11-14 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0