mmm melon!

sitter på jobbet... Nyss fikat... O jag åt en melon! Jisses va gött! Det ska bli mitt nya godis! Så jäkla gott o fräsht haha. Mmm många som frågat om *J*... Inget tänker berätta här! Så om ni undrar får ni allt ta o ringa :) o så en sak till... Kommentarer e alltid kul att få... Men anonyma kommentarer undanbedes! Tar så liten stund att skriva sitt namn! Tänkte speciellt på en kommentar jag fick häromdagen... Jätte fin... O det verkar va från någon jag känner? Men så tråkigt när jag inte vet vem som skrev :) ska väl försöka göra lite nytta nu :) o förtjäna min lön. Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

melon är ju skitgott! :D muuums! iallafall vanlig sån där stor grön, haha :P

2009-11-15 @ 08:05:54
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: emma

sv: ne jag kan inte sluta, jag känner det nu.. hehe det är ju så roligt att kunna skriva av sig lite! :)

2009-11-16 @ 11:22:25
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0