Trött.....

ja suck.... 5.30... va é det för tid att börja?
gick upp kl.4.... gjort mig iordning.... ska snart ut mé Zäta...
käk frukost, byta vatten till Zäta & ge honomn frukost....
& sen ska jag åka till Bomhus för att gå intro som personlig assistent....
& börja 5.30......... *gråter en skvätt*

Ska gå intro idag & imorgon. Hoppas på att det ska gå bra!
Men det gör det nog.... sen när jag slutar 13.30 ska ja äntligen hem till min bubbe
& så kommer ja säkert slockna på än gång. ;)

Imorgon börjar jag inte förns 13.00.... SKÖNT!

Bestämt att jag ska fara till Karlsborg..... På söndag! Åker då samtidigt som Uffe drar till arboga =)
Den 21:e kommer Elin ner dit.... Ska fira syster som fyller den 22:e =)
Sen den 24:e så åker jag & Elin därifrån.... till sthlm.... Funderar på att stanna nån natt där....
Träffa mormor.... Josefin, Savan, Astrid...... *ler* Det va längesen nu.


Nä jag ska väl ut mé bubben nu ja.... ;)

Kommentarer
Postat av: emma

jennnnnny har du åkt till karlsborg och kommer inte hem förns om typ tre veckor??? :(

2009-05-04 @ 18:24:44
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Elin

Ser verkligen fram emot Karlsborg :-D Det omtalade stället! Hoppas bara att det inte spökar där och är allt för stort så att man kan gå vilse, då jag faktiskt måste erkänna att jag kan vara lite mörkrädd ibland :S

2009-05-13 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0