Snyggaste kommentaren ...

Snyggaste kommentaren jag fått här på bloggen tror ja:
"Elin om Barnvakt ;):
"bevis på att tjejer kan göra flera saker samtidigt, klappa hunden, natta bebisen och samtidigt söva sig själv...hihi"



& så vill ja säga TACK till Emma som gjort om min blogg & gjort den så fin ;) Tack gumman! Du é guld!

En till snygg grej... *s* En gubbe i arboga som Uffe "jobbar" mé.... han é överviktig & hade prövat diverse dieter... men inget som funkat.... & han sa det att han kommit på en egen metod som faktiskt funka..... Han köper en jävla massa lösgodis & häller upp i skålar till alla han känner.... & göder upp dom istället för att banta sig själv =) Till slut kommer han att anses som normalviktig!
Haha tänk om alla hade den filosofin *s*



Min onsdag.... Nageldesign ringde & sa att dom hade en lucka så jag fick åka tidigare till dom.... & sen direkt ut till Hille =) & satte i 74 slingor till i håret.... sammanlagt 174 *s* Blev så fint så....

Kom hem va ute & lekte mé Zäta en bra stund....  gick & la mig ganska tidigt ;)

Torsdag: Gick upp 4.30.. duscha, gjorde mig iordning... gick en promenad mé Zäta... & stack till jobbet... började 7.... *suck*
 Men det va faktiskt kul att komma till jobbet =) vart så glatt välkommen ;) Dom é så gulliga i Hagaströms gruppen! Tycker om er!
Fick ett bra schema... bara goa kunder.... t.o.m dom hade saknat mig *ler*
En kund.... min favorit... ;) hon berättade det att hon saknat mig & tänkt på mig... & bett sin dotter ta dit massa sånghäften till mig.....
Eftersom jag brukar sjunga för henne =) Gumman!!!!!! Så nu har vi lite mer & välja på när vi ska sjunga nästa gång ;)

En annan kund tyckte att jag hade så fina naglar..... & va intresserad hur dom va gjorda.... & så nu ska jag fråga en om hon gör hembesök.... till denna dam... hon va så sugen på det ;)


Fick reda på att hon som fixa mitt hår håller på mé naglar också.....
men istället för gelé (som jag har nu) så håller hon på mé akryl.....
& hon é mycket billigare.... 400 första gången & 300 när man gör om det....
På det stället gör gör nu så kostar det 790 första gången & 420 när man gör om det....

Så jag funderar på om jag ska börja gå hos henne istället.....;)
& så blir det nog bara vanlig fransk nästa gång.... det jag har nu tycker ja é tufft.... men för många människor reagerar... ;)


Jo iaf... torsdagen..... kändes skitbra att komma tillbaka, rullade på hela dagen =)
Va hemma på lunchen & käka & va ute mé älsklingen!

& när jag kom hem från jobbet så hade Uffe kommit hem från arboga *ler*
Ja gick & la mig jättetidigt... va helt slut..... somna kanske 18.30 ;) haha uffe sov mé mig en stund....
Men när jag skulle gå upp idag vid 5..... så gick uffe & la sig =) knäppisen hade vart ute mé Zäta mitt i natten & gått ;)

Jobbade till 11 idag..... skönt! sen kom ja hem käka lite snabbt så drog vi iväg till Öster & skulle hjälpa Tommy att flytta....
Jag & Zäta fick va "möbelvakt" haha... alltså sitta ute, göra ingenting.... & kolla så att ingen gick förbi & snodde grejer... men skönt både för mig & Zäta att sitta ute & sola ;)


Kom fram ett gäng ungar & klappa & lekte mé Zäta... vart banne mig ett helt dagis där & helt plötsligt så va jag barnvakt.... ;) Nästan iaf..... =) Sen när dom lastat in allt så drog vi till sätra till Tommys nya lägenhet.... Där fick ja hjälpa till lite iaf ;)

Men medans dom höll på fick ja gå en sväng mé Zäta så han fick kissa lite =) gett han massa vatten för att det va så varmt.... men han hade knappt rört sig..... så då fick han springa av sig lite =)
Sen drog vi hem... tog en snabbdusch... & sen iväg till konserthuset.... & titta på BIG COMEDY

Lennie Norman, Henrik Schyffert, Johan Glans, David, Batra, Johan Rheborg, Peter Wahlbeck & Petra Mehde.

Mina favoriter é ju dom 3 förstnämnda.... självklart é alla roliga.... men.... ja alla har ju olika humor ;)
satt & garva så man nästan kissa på sig...SKIT ROLIGT! Har ni chansen ska ni se det.... dom turnerar neråt i sverige nu....

Sen gick jag, Uffe, Tommy & Helena till Mezopotamya....... mums mums =)
Fick först in fel mat.... så dom fick göra om det..... så när jag äntligen fick min mat så va dom andra typ klara... ;) men mums va gott det va!!!!!!! Grillad, marinerad oxfiléspett mé pepparsås & pommes mé nå speciellt bröd & tzatziki!!!!

& sen for vi hem & ut mé bubben =) han fick springa löst på ett stort fält medan vi bara stod & titta på han när han sprang & lekte ;)

Nu då..... känns som en söndag... jag é skit trött...... Uffe sitter & pillar mé mina extraljus i köket.... Zäta ligger &  sover i hallen.....
Imorgon ska vi ut till Vårvik igen..... kanske ta mé lite picnic & ha det bra *s*
Sen ska ja väl hem & städa & Uffe ska montera mina extraljus... ;)
Söndag ska ja väl bara försöka & mysa mé mina favoritpojkar..... så ska Uffe spela bandy på kvällen... & sen åker han till arboga igen :(

Men tack vare Zäta så känns det inte så jobbigt att Uffe é borta *s* Men det é ju skönt när Uffe é hemma =)
Vill ha hela flocken samlad!!!! *s*

Nä ja börjar bli gammal, funderar på å nana kudde ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med Big Comedy! Verkar som det mesta är mest bra och mest fint...både hår och naglar och hund och vädret och ja, det man vill!!

2009-05-02 @ 22:51:31
Postat av: emma

skitfin i håret :) och naglara är astuffa!

2009-05-03 @ 10:03:26
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0