Ljuva västergötland ;)

Tittade på eurovision..... ;) & för en gångs skull tycker jag faktiskt att rätt låt vann ;)
Hejade på Norge, Storbritanien, Malta & Sverige =)
De ja brukar rösta på brukar hamna sist ;)
Men i år vart ja glatt överaskad! ;)

I söndags...Blev en snabbpackning..... & så packa jag & Uffe varsin bil....
Åkte & hämta Borg.... & så drog vi neråt arboga..... Stannade på vägen å käka pizza....
Sen kom vi fram & jag fick se hur grabbarna hade det.
Lägenheten va ju helt okej.... Lite dåligt möblerad men ;) ändå ganska fräscht =)

Sen fortsatte jag & Zäta till Karlsborg. Kom fram typ 02.30 ;) Lagom sent....

Igår.... åkte ja till Hjo & hämta Teres.... Vi åkte till skövde & shoppa =) alltid roligt.
Sen åkte vi till karlsborg till vovvarna..... tog mé dom till Korsberga där Zäta fick bada :)
Mysbubben!

Idag.... luuuugnt =) tänkte hoppa in i solariumet snart..... & göra mig lite vacker inför imorgon....
då ja ska till arboga & hämta hit Uffe =)

Sen på torsdag kommer Elin. & så é det cruising i Tibro *skrattar*
DET va längesen man va på det.... vet inte om vi ska dit men men ;)

På fredag fyller Linda 27... då blir det lite party!!!
På lördag ska vi in till skövde & gå på bio... käka lite & parta igen mé fröken Standar ;) Ska bli SÅ kul =)

Sen på söndag skjutsar jag & Elin hem Uffe till arboga...
& vi fortsätter mot sthlm..... sen har ja inte bestämt om vi ska stanna nån natt där eller fortsätta mot gävle =)

Det får bli som det blir =) Har tillräkligt mé planer ;)
Köpt lite presenter till Emmas student.. (Uffes kusin) SÅ kul å köpa presenter =)

Nä men om ja skulle lägga mig i steken nu kanske ;)


Kommentarer
Postat av: emma

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!

2009-05-20 @ 14:35:46
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0