Hjäsp!

Jaha då vart det lite bilder =)

Men det som jag skrev i senaste inlägget inträffade så behöver väl inte dra samma sak igen =)
I lördags paddla vi kanot.... Jag, Uffe, Elin & Johan

Va bra blött.... men kul ;)


I söndag va det ju som sagt dags för hemfärd.....
Linda & Lilja beslutade sig för att följa mé =)
Så först åkte vi till Arboga & släppte av Uffe & bytte bil *ler*
Sen fortsatte vi mot Sthlm.... va en riktigt kul roadtrip... alla va i samma sinnesstämning....
FLUM FLUM FLUM ;) Stackars Zäta & lilja som fick höra på vårt kackel ;)

När vi kom fram till Sthlm kom Elins gudmor ut & gick en sväng mé vovvarna...
Fick mat till Zäta av henne.... Royal Canin torrfoder... en hel påse! Jätte snällt =)
Linda fick ett koppel & ett halsband ;)

Sen krama vi hejdå till Elin...... & for vidare till Gävle....
Va väl framme runt 3 på natten? ;)

Imåndags så åkte vi ut till Vårvik igen & träffa Emma, Julia & Nattis =)
Zäta & Lilja fick bada såg riktigt skönt ut... jag bada t.o.m benen ;) Mer gick inte =)
Vart nån långpromenad i parken ;)

I tisdags... så va vi å simma & gick på ett antal promenader mé vovvarna =)

I går va vi till Jennys hund & katt... köpte massa smått å gott till Zäta, schampoo, balsam, tandborste & tandkräm, grisöron..... Hans mat.... & så va det väl nå mer *ler* va mycket iaf =)

Lilja "lämna vi in" på klippning ;)
Nu syns hon igen ;)
Under tiden hon va på trim så träffa vi Emma på köpis & shoppa lite =)

Sen hem till Zäta bubben & tog ut honom på en långis ;)


IDAG!!!! Gick upp 5.45..... gick ut på promenad mé hundarna medans Linda gjorde mackor....
Sen åkte vi till Fjärran Höjder & gick på vattengympa... ;) Jätteskönt!
Sen stanna vi kvar efter det.... & satt i bubbeln & hade det bra.... sen gick Linda & bytte om & jag gick i simma 1 km innan ja gick upp ;) Satt i bastun bra länge =) SKÖNT!!!!! Sen hem....
Så gick Linda ut mé både Zäta & Lilja på långpromenad... dom va borta typ 1,5 timma.... Under tiden så städade jag....
Håller fortfarande på... bara ett rum kvar,....

Sen kommer Uffe hem idag *ler* LÄNGTAR!!!!!! tror det finns en liten kille här som saknar husse lika mycket som jag!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillade verkligen att paddla kanot, trots att vattnet var lite småkyligt, det är så fint i Karlsborg, tack för en trelig helg och underbart sällskap :-)

2009-05-29 @ 15:56:26
Postat av: Anonym

jo, en sak till, helt klart bästa roadtrippen på lääääänge :-D!

2009-05-29 @ 15:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0