Ge mig en lägenhet!!!!!!

Va å kika på en lägenhet i fredags.... JÄTTEFIN!!!!! den va på brynäs.... stooor fin balkong.... fräsch....
MEN
toaletten va jätteliten, fanns inte plats mé vår tvättmaskin.... :(
Va å kika på en idag... i Sätra... en tvåa.... men usch... den va inge vacker..... *uuuh*
Däremot visa han en 3:a i samma hus också... DEN va fin.....jättestor & jättefin =)
MEN
dyyyr......

Ska kika på 2st imorgon... 1 på onsdag....
Hoppas att nån é bra..... har ju 6 intresseanmälningar ute också... eller ja.... typ 10? ;)
Tänker att nån borde va bra.... vill verkligen flytta =)
Vill ha något större & finare... mé balkong =)

vart å fixat fötterna idag... va skönt det va =)
imorgon ska ja efter lägenhetsvisningarna fixa naglar... & få massage... SKÖNT


Helgen då....jobbade till 9.... åkte hem & mötte min karl *s* mös lite innan vi åkte upp till Ljusne...
Bäddade & sov i vardagsrummet =) skönare än källaren! skönt mé tv:n där =)
Lördagen spendera vi i sängen nästan hela dagen... sov jäääättelänge.... guuuud va skönt det va!!!!!
Åkte hem till gävle sent på lördag natten ;)

Helgen kändes jättekort eftersom ja va tvungen å åka å jobba på söndagen :(
När jag kom hem hade Uffe redan åkt.... *snyft* Tur att Zäta va kvar ;)
Har vart ut på långpromenad idag... & en sväng till vårvik & bada *s* va bara jag & han där =) skitmysigt va det!!!!
Verkligen fridfullt!
Kom på mig själv att stanna upp, blunda & lukta.... jäklar va gott det luktar ute... det é verkligen vår...
Va nå vitt blommande träd som bara dofta så underbart............ kände mig lite småfånig *skrattar*
Men jag é ju estet i själen... lite flummig måste ja va =)

Nä ska natta nu! puss

Kommentarer
Postat av: Maria Frölin

det är verkligen härligt med alla träd som står i blom nu. sträcker jag mig tilräckligt långt ut genom fönstret kan jag få en vindpust-sniff från magnoliorna på det lilla torget, aaaaaaaaaaah...

2009-05-13 @ 12:00:20
Postat av: Maria Frölin

f.ö. va härligt det låter med massage etc. själv ska jag klämma in en spraytan sent på fredag hos svärföräldrarna så att jag inte skrämmer folk med mina bleka ben i klänning :P

2009-05-13 @ 12:02:58
Postat av: Elin

Esteten har talat!! :D

2009-05-13 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0