Fästing...

Stackars bubben.... hade en fästing på kinden....
Vilken tajming att jag hade fått en bra fästingplockare av Charlotte =)
Den tackar vi för =)

Emma ringde förut & sa att hon gärna tog hand om Zäta när ja jobba.... ;)
Låter ju perfekt. Henne känner han ju också så... & billigare blir det ;)
Måste bara ringa till den andra imorgon.... men behåller nog hennes nummer,
ifall det é nån gång som Emma inte kan ;)

Svärmor ringde förut... fråga om vi kunde åka till Ljusne & ta hand om katten...
dom skulle ner till enköping & fixa håret på Uffes kusin som ska på studentbal ;)

Så på fredag efter jobbet så åker ja & hämtar Zäta... åker hem... hämtar Uffe som då har kommit hem...
& sen upp till Ljusne & gosa mé kissen som jag lovat att duscha i helgen.... Måtte jag komma ihåg det också ;)
Men det ska nog inte bli några problem..... har ju duschat honom förut =)
Påtal om dusch... så v a det precis va Zäta fick förut =) Man vart ju alldeles skitig om handen när man klappa han =)
Så idag va det dags =) Men nu é han så fin i pälsen.... alldeles vit på magen =)

Han ligger på en handduk i hallen & toksomna efter promenaden som vi kom hem från =)
Så skönt å se hur fridfull & lugn han é =) När vi åker till andra människor ser man direkt på andningen att han é orolig.... bara här som han é helt lugn & avslappnad =)
Konstigt i denna lägenheten *s* haha

Men nu é det inte långt kvar tills vi flyttar =) Måste bara hitta rätt ställe att flytta till =)
La in 3 intresseanälningar igår på gavlegårdarnas sida.... EN utav dom hoppas jag verkligen på...
Va ett litet radhus.... Såg jättefint ut =) Skulle verkligen va perfekt för oss =)
VILL VILL VILL!!!!!!!!!

Nämen jösses *s* klockan går fortare än vanligt fast inget speciellt har hänt..... iofs... städat har ja.... bara golv & tvätt kvar ;) men det hinner jag ju innan puff-uffe kommer =) Inga problem =)
Kanske kan övertala honom att laga min bilstereo som gått & dött för mig :(

jaja NATTI natti =)


ZZZZZzzzzzzzzz.............

Kommentarer
Postat av: Elin

Håller tummarna för att färstingarna håller sig borta men att lägenheterna dyker upp dessto mer :)

2009-05-13 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0