Dagmatte

Jag har förmodligen hittat dagmatte åt min gubbe =)
Vill inte lämna honom ensam i 8 timmar när jag jobbar....
& när jag jobbar som pers. assistent så har jag ju ingen rast som
jag kan åka hem på & rasta honom.....

Men hittade en annons på blocket.... om en kvinna som
jag kan lämna Zäta till dom dagarna Uffe é borta & jag ska jobba där =)
Det lät jätte bra.... ska träffa henne imorgon kväll  så får vi se om dom går bra ihop.
 
Det é ju inte många dagar det gäller.... & skönt att ja kan ha ett sånt alternativ när Uffe é borta =)
För när jag jobbar för hemtjänsten så kan jag ju åka hem på lunchen....
Eller i sommar så é Uffe hemma ;)

Har fått ägarbytespapperna =) ska bara skickas in & ringa agria & fixa mé försäkringen ;)
Men han é betald & klar iaf *ler* 



Jenny ska in på helrenovering ;) haha
Lördag 14.00 Frissan
Måndag 16.00 Fotvård
Tisdag 11.30 Fixa Naglarna
              16.00 Massage

Ska jobba imorgon & fredag sen kommer Uffe hem....
sen jobbar jag måndag & onsdag..... & fredag, lördag & söndag.... SEN åker jag ner till Karlsborg =)

Skjuts upp hela tiden ;)

Men nu.... ska ja STÄDA!!!!!!! & handla lite mat.... =) Måste blir fint här hemma tills husse kommer hem ;)
Både jag & Zäta längtar!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nyfiken på vem dagmatte är :) Nu har du ju chansen att fråga ut någon grundligt och väl i en intervju. Att bara ge igen liiiiite för de intervjuer till olika jobb som du själv varit på :D

2009-05-13 @ 19:59:42
Postat av: Elin

Esteten har talat!! :D

2009-05-13 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0