Brynäs?

Många lägenheter har tittats på de senaste dagarna.... *s*
Men bara EN som är riktigt riktigt jättebra... som faktiskt jag & Uffe é helt överens om...
Den enda vi varit det om...
Svarat ja på den idag...... men vet ju inte om vi får den....
Vi ligger 4/5 i kön...... Eller ja det é ju bara de 5 första i kön som får erbjudande att se lägenheten....
& i den senaste kön... ligger vi 4/5 :)
Än så länge har ingen annan än vi svarat ja... & så länge de 3 som é före oss i kön inte svarar ja....
så é den vår.... =)
En två:a på 53kvm.... tredje våningen utan hiss...... eller utan trapp som jag sa till Teres förut..... TRÖTT!!!! :)
Men det va inga jobbiga trappor så det gör inget... blir bara jobbigt att flytta in ;) Men va har man karlar till för?
*haha*

Nä men ja hoppas verkligen på den här lägenheten!!!! Den vore så bra för oss!!!!!!
Försöka leta reda på dom andra i kön &  hota dom att ta en annan lägenhet ;)

Andra alternativet é en 3:a i Bomhus.... på nedre botten..... så konstigt ordval... "nedre botten"? Va ska man annars säga? övre botten? *hmmm*
Inte i närheten lika bra som brynäs... men väldigt fin iaf.... Men blir nog så att vi tackar nej till den.... & fokuserar på Brynäs... även om vi inte får den här.... PEPPAR PEPPAR!!!!!!! TVI TVI TVI!!!!!!!!! KNACK KNACK KNACK!!!!!!!!!!!!

Har stor stor storstädat här idag.... från 14.00 till...... 22.30. Liiiite trött nu!
Men fint & rent é det... luktar gott också =)

Imorgon kommer Puffe hem ;) SKÖNT! sängen é så stor utan honom :(
Men vi ska tydligen till Ljusne i helgen... nåt avgasrör som strular som behövs kikas på...

Måndag åker ja & Zäta till Karlsborg...... Ska bli kul å se Teres... bara 8 veckor kvar tills ungen ploppar ut i världen ;)
Spännande!!!!

Kul å träffa familjen & hundarna också ;)

& På fredag fyller Linda 27 år... & då blir det kalas =) tjoho... förfest hos Linda & sen utgång i skövde =)
DET va bra längesen =) Inte festat där sen...... 2004 =) haha kan nog ha ändrats en hel del.... hoppas ja =)
Elin kommer till karlsborg på torsdag =) Hon har ju inte vart där förut så det ska bli kul =)




Åhh..... :( har en infektion i naveln... gör jätteont....  tvättar mé alsolsprit & har en bomullstuss i naveln när ja sover *skrattar* låter helt löjligt men det gör verkligen ont..... stackars jenny!!!!!!


Har köpt nytt koppel åt Zäta =) Ett jätteblått =) Jättefint =) Han bryr sig ju inte men =) för mig känns det bra =)
Han fick lax till kvällsmat idag..... & inte klaga han för det ;) Slängde i sig hela laxen som en liten ärta *skrattar*
Helt otrolligt!
Just nu ligger han å drömmer ;) Jagar väl kanin eller nå =)
Hyresvärden vart helt tokkär i Zäta..... men vem blir inte det som träffar honom? =)
Bara utlänningarna här i kvarteret som é rädd för honom.... förstår dock inte varför =)
Försökt förklara att han é snäll... men dom é livrädd? *hmmm*

Funderar på å duscha av mig all städsvett & gå å lägga mig i min renbäddade säng *härligt*
& så kommer alltid Zäta & sover mé mig tills jag somnat =) Känns tryggt att han inte går en sekund innan jag somnat =)
Min bodyguard =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0