Naglar

Jovisst vart jag vacker i håret ;) riktigt nöjd...
Hela upplevelsen hos frissan va helt underbar... fick sitta
i en massagestol undertiden hon masserade mitt huvud &
schamponera, plocka & färga bryn & fransar...... Satt väl i den där stolen 1 timma kanske? =)
SÅ SKÖNT!

Va borta kanske 3 timmar.... så hundarna va ju helt överlyckliga när jag kom hem....
Lilja vart så glad så hon kissa på sig.... *suck*
Zäta bara prata & hoppa ;) *snuttgubben*

Så efter det gick jag, Maria & hundarna ut på en promenix....
Så tråkigt när det é blött ute... hundarna blir ju så skitiga....
Men men det va skönt å komma ut iaf =)

Sen gick vi hem... jag börja städa.... vilket jag gör ofta nu för tiden *hmmm* ;)
Sen kom Uffe hem...... vi käka.... sen va det dags för promenad igen =)

Blev väckt av en gnällande Lilja 7.30.... så det va bara å gå ut.... När vi kom hem fick dom mat...
& jag försökte gå & lägga mig igen.... Men Lilja börja gnälla igen...
gick ut mé henne igen.... men det va inget.... bara sällskapssjuk.... så jag fick stanna uppe....
& som vanligt när jag skriver så ligger dom & sover.... i varsin ände av soffan *s*
Dom é så fina!

Ska försöka lägga ut lite kort sen idag.... =)

Kommentarer
Postat av: emma

utmanad! kolla min blogg :)

2009-03-24 @ 11:17:41
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0