Gubben & Ärtan =)

dom é så goa vovvarna ;)
Zäta börjar nog känna sig riktigt hemma tror jag...
hoppade upp i soffan för förstagången häromdagen =)
& har legat & sovit mé mig i sängen... hur mysigt som helst =)

Uffe klara sin tenta =) som han skrev för 5:e gången, men det va fortfarande 80%
som fick IG.... Uffe é iaf jättelycklig! skönt för honom!!!!
Så igår va han ledig =) efter morgon promenaden gick ja o la mig igen, Sovmorgon =)
Några promenader mé hundarna....
Laga lite nachos... Titta på film.... Zäta låg emellan oss i soffan ;)
Va en jättemysig dag faktiskt ;)

Idag åkte Uffe till arboga på studiebesök på Saab... tror jag? ;)
Så han tog morgonpromenaden idag ;) Skönt faktiskt =)

Sen när jag vakna så gjorde jag iordning mig lite & gick iväg mé hundarna mot stan... där jag träffa
Emma, Maria.. & lilla Julia ;) Vi gick en liten sväng sen gick vi hem till Emma som bjöd på tårta...
*gott*
Hundarna skötte sig & va så mysiga... =) Zäta va jag ju inte orolig för att han inte skulle sköta sig... men Lilja....
;) men hon sov & va försiktig =) & inget kiss ;) TUR DET!
åh lilla Julia va så söt ;) Man blir ju inte dåligt sugen på en egen ;)
Men é så glad för Emma & Robins skull! Hon é verkligen jättefin!
& Emma fråga... eller hinta en liten fråga.... som jag skulle bli så glad om det blev så ;)
Bara så du vet Emma!!!!!!!! *ler*






Sen gick vi hem igen... & tror alla 3 é helt slut.... Gubben & Ärtan llgger & sover =)
Ska väl ta å käka lite & sätta på en film ;) & passa på å sova när "barna" sover ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0