Blodpudding

*mmmm* Uffe står & steker blodpudding & bacon... *gott*
jag é så hungrig... =)

& trött.....

Åkte till Ljusne i lördags... till Uffes föräldrar... packa in båda vovvarna & drog iväg ;)
Björne & Kerstin blev också kär i Zäta =) & Lilja också ;)
På lördag kvällen fick jag feber.... så Uffe fick gå ut mé hundarna då & hela söndagen....
bortsett från morgonpromenaden som é min ;)

Men sen vart jag tvungen å vila... Kändes som jag hade en tennisboll innanför kinden....
& ONT.... aj aj aj.....
Men nu går jag alltså på både penecillin & smärtstillande.... så det borde väl bli bra nån gång...
plus att jag gurglar mé sån där sårrengöring.... Idag känns det mer som en golfboll =) Så svullnaden har gått ner lite grann ;)

& stackars Rasmus vart helt till sig när det kom hundar till hans hem ;)
Men det gick ganska smidigt... vi växla lite... så dom va aldrig i samma rum ;)
Fina bubben ;)



Det va lite läskigt att gå ner för trappan....



Men Ännu läskigare att gå upp ;)



& en liten vovve som INTE tigger ;)





Vart ute på morgonpromenad... sen åkte jag till "Jennys hund & katt" & köpte lite mat, godis, grisöron...
& leksaker... plus en sån där blöjbyxa till lilja.. Hon ska ju börja löpa snart ;)

Zäta vart helt galen i grisöronen ;) jätte gott att knapra... Lilja vart mest glad över leksakerna ;)
Hon har gott & tutat på sin leksak så man har nästan ont i öronen *s*




Ååh.... 9 veckor rökfri *s* Klara hela helgen hos Björne & Kerstin utan röksug =)
Men dom rökte ändå ovanligt lite för en gångs skull ;) Skönt det =)
Inte för den sakens skulle att jag blir sugen.... har gått över till att jag blir äcklad av lukten istället...
Men det é väl positivt?
Kan jag anse mig själv som icke rökare nu??? Eller ska jag vänta ett tag till? ;)
Vet att jag inte kommer börja igen när jag klarat så här länge iaf ;)

Ja men nu ska jag gå & kolla hur det går mé maten... jag é HUNGRUG jue!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

aw va söt hundarna är jenny! :)) du verkar verkligen trivas med zäta!

2009-03-10 @ 08:48:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0