Yrkesinriktad gymnasiekompetens med lärlingsdel






Haha SÅ heter min utbildning ;)

Klockan é tiiiidigt =) inte kunnat sova nå alls inatt....
Somnade först & främst jättesent.... & sen vaknat varje kvart & trott
att jag försovit mig.... ;)

SÅ ingen bra natt ;) Men Zäta har legat hos mig heeela natten! Känns så tryggt *ler*
Nu ligger han brevid mig i soffan. Älsklingen =)
Hoppas på att jag sover desto bättre nästa natt istället =)

Ska snart åka å lämna Zäta hos Emma.... så han slipper va ensam, bubben....
Ikväll blir det tacos & filmkväll... Maria kommer..... Kanske Emma =)
Förhoppningsvis båda =)

Men *hmmm* lär väl försöka få i mig lite frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0